(Čeština) Naše VW Caddy s obytnou vestavbou

Sorry, this entry is only available in Czech.

8 thoughts on “(Čeština) Naše VW Caddy s obytnou vestavbou”

  1. Zdravím,
    Díky za cenné inspirační rady. Ještě by mě zajímalo, podle jakého klíče jste většinou hledali přespání. Někdo volí spíše benzínky, nebo něco podobného, ale nevím. Zatím mám zkušenost jen se spaním u půjčeného auta v Itálii. Od vestavby si slibuji větší komfort a větší výběr míst.
    Další dotaz by byl ohledně ztmavených oken. Použili jste folii (jakou prostupnost světla?) Nebo něco jiného ?
    Děkuji za inspiraci. Vestavbu jsme udělali v Mazdě 5 (snad se nebudeme moc tísnit).

    P.S.: Všiml jsem si drobného překlepu/nedoklepu kapeníčky. Pro čistotu jinak krásného textu.
    Bod: Úložné prostory
    Citace (bez ISO xxxx): “(Mít v noci bezpečně po ruce brýle, čelovku a papírové kapeníčky = k nezaplacení).”

    1. Děkuji za krásný komentář (i tip na opravu) 🙂

      Spoty na přespávání jsou rozsáhlejší téma, kterému určitě věnuji celý článek. V horách, nebo méně obydlených oblastech je to jednoduché – dá se spát prakticky kdekoliv, kde člověk nepřekáží. V obydlenějších oblastech to může být oříšek, ale nakonec jsme vždycky nějaké parkoviště/plácek našli. Aplikace Park4night je k nezaplacení. A když se bojím, že by to mohlo být komplikované, omrknu si destinaci předem na Google maps. 🙂

    1. Díky moc!
      Původně byl součástí článku i odkaz na inzerát, ale autíčko už je prodané (šlo to strašně rychle). Ráda ale poradím, pokud v budoucnu budeš řešit vestavbu.

      1. Stihl jsem inzerát na sauto.cz a zajímalo by mě jak jste řešili orosení oken. Byl to ten další důvod pro zatemnění? Jinak ohledně těch míst na spaní jsem našel celkem milé video. Pro ty kdo rozumí “američtině”, tak zde přikládám: https://www.youtube.com/watch?v=7379aanKuZE

        Jinak naše vestavba Mazdy5 zafungovala výborně. Jen jsme kvůli nízké podstavě měli trochu malý úložný prostor, takže na další putování určitě trochu zvedneme postel tak, aby se tam dostal alespoň jeden kufr. Ubere nám to trochu místa při vstávání, ale zároveň nám ubude přesunů věcí na přední sedadla.

        Díky za inspiraci a těším se na další blogerské příspěvky z cest 🙂

        1. Orosení oken jsme řešili jen částečně (ale zatemnění s ním nesouviselo). Caddy má vzadu v posuvných dveřích šikovné okénko, které jsme nechávali na noc otevřené a v případě velkého rozdílu teplot jsme používali přídavné topení. Dalo se s ním nejen skvěle přitápět, ale i výkonně větrat bez nutnosti startovat motor. 🙂
          Dobře udělané zatemnění oceníte nejen v noci (nebudí vás úplněk ani pouliční lampy), ale i když chcete někde nechat auto zaparkované bez dozoru.
          Výšku vestavby je důležité proměřit. Za nás doporučuji balit věci do krosen a přepravek- krosny se dají využít při pochodech od auta, v přepravkách se výborně orientuje (a nejsou vysoké). Navíc my jsme se dostali do přepravek i z postele, aniž bychom museli ven z auta (nevím, zda to jde i u Mazdy).
          Moc děkuji za podporu, doufám, že budu inspirovat i nadále! 🙂

  2. Ahoj, skvělá práce! Pořídil jsem si stejné auto a mj. Vaše vestavba mě inspirovala a motivovala k podobnému činu. Bohužel nejsem v těchto věcech moc zručný, proto budu muset minimálně stavbu konstrukce někomu zadat. Nebylo by možné od Vás získat dokumentaci popř. rady a tipy jak začít, jaký zvolit materiál atd… ? Díky moc!

    1. Moc děkuji, Radime! Jsem ráda, že jsi u mě našel inspiraci. O dokumentaci mě již žádalo víc lidí, ale musím vymyslet, jakým způsobem ji poskytnout. Její vytvoření nás stálo hodně času a práce, a tak by nebylo fér ji poskytnout jen tak. Uvažuji o napsání e-booku, který by zahrnoval více informací a tipů, jak na cestování v autě. Bylo by to pro tebe zajímavé? Případně mi klidně pošli přímo mail. Díky a doufám, že tu budeš inspiraci nacházet i dál!

Ocením vaše komentáře a postřehy!